6 תשובות
ממש לא,זה ניקרא מישהי שנהנית מאוכל מה רע
לא, בולמית זאת מישהי שחווה בולמוס ואחר כך מקיאה או משלשלת הכל. אם את משאירה את זה בתוך הגוף את לא בולמית. מה שכן, יכול להיות שזה נובע מלחץ נפשי כלשהו שמתבטא באכילת יתר - אולי תנסי לדבר עם מישהו?
זה נקרא בולמוס
זה לא משהו בריא
את אוכלת מסודר?
זה יותר התקף אכילה
שזה גם סוג של הפרעה,כדאי לטפל בזה
אין בעיה בלאכול חטיפים ולהנות אבל ברגע שזה בהתקף ואת מרגישה רע לגבי זה כדאי לנסות לפתור את זה..
שואל השאלה:
אני בדרך כלל אוכלת כמה ימים בריא ואז זה מגיע
אנונימית
אם זה קורה תוך כדי אורך חיים בריא/חיטוב או כל משהו שמגיע עם תפריט מסויים סימן שאת עושה משהו לא נכון.
יכול להיות שאת מונעת מעצמך ומנסה להיות 100% מדוייקת ואז אחרי כמה ימים זה מתפוצץ וכל מה שמנעת מעצמך מגיע בהתקף
הדרך הכי טובה להתמודד עם זה זה לאזן
גם באורך חיים בריא או חיטוב אפשר לשלב כל דבר
רת צריכה להרגיש שאת לא מונעת מעצמך כלום וללמוד לאזן זו הדרך היחידה שזה יחזיק לאורך זמן.