5 תשובות
בטח. זה קורה כי צמצמת מדי
כן אנורקסי זה עם עצמך לכולם זה קורה
מצטרף לשאלה
ברור
כן, קוראים לזה extreme hunger וזו תגובה טבעית של הגוף שלך אחרי תקופה של הרעבה
תחפשי על זה ביוטיוב תביני יותר
תחפשי על זה ביוטיוב תביני יותר
באותו הנושא: