5 תשובות
^^^זה לא נכון
אנונימי
אם נשים יותר חכמות למה רוב הרופאים, מהנדסים, מדענים גדולים וכו' הם גברים?
אנונימי
הן*
אנונימית
כי נשים הם בכללי יותר חמות מגברים
אנונימית
מה הכוונה יותר חמות ? באיזה מובן?
אם הכוונה לחרמנות, אז גברים הרבה יותר חרמנים. יש להם פי 10 יותר טסטוסטרון מאשר לנשים. ויש הרבה נשים א-מיניות. ובכלל, רוב הזמן נשים לא יכולות ולא מסוגלות להיות מיניות ולרצות מין.
אם תשקרו לגברים ותגידו שנשים כן רוצות וכו', הם יתאכזבו מאוד כשיגלו שבמציאות האישה לא רוצה והם יגיעו אפילו לאלימות מרוב תסכול.
אם הכוונה לחכמות - זה לא קשור לאירופאים, הנשים בממוצע יותר חכמות מהגברים.
כלומר, רוב הטיפשים בעולם הם גברים. רוב הטיפשים הקיצוניים וחסרי הכישורים באופן קיצוני הם גברים. הנשים נוטות להתרכז באמצע ובקבוצה של הטופ גם יש יותר גברים.
זה בעקרון הולך ככה -
בנות קטנות יותר נבונות וקולטות מהר יותר את מה שמלמדים אותן. בבנים משקיעים הרבה הרבה יותר.
(אבל הן יותר נאיביות מבנים).
אחר כך בבתי הספר הציונים של בנות יותר טובים משל הבנים. כנ"ל בתור ראשון ותואר שני. אבל אז לרוב הן יולדות ילדים וההתקדמות שלהן נפסקת. בשלב הזה הן משקיעות בבית ובמשפחה והן גם המטפלות העיקריות בהורים שלהן במקביל ולרוב באיזה בן משפחה עם צרכים מיוחדים או מקרה אחר.
נשים גם יותר טובות בניהול ויותר טובות כמנתחות כירורגיות ובכלל ברוב העבודות בממוצע. גברים מותאמים לעבודות בניין, עבודות כביש, צבא וחלק קטן מהם להנדסה.
גברים גם טובים יותר בראיה מרחבית של תפיסת המיקום הפיזי במרחב.
גברים הם בעלי הרבה יותר בטחון עצמי בכלל ובטחון עצמי בדבריהם בפרט.
נשים טובות יותר בלוגיקה. הן בפירוש יותר לוגיות לפחות עד גיל 55-60...
(אפשר לראות בוויכוח את הטענות של ההמון הגברי לעומת הנשי בדברים הכי בסיסיים. דגש על ההמון. ברור שבטופ של הגברים יש גברים עם לוגיקה טובה)
אם הכוונה לחרמנות, אז גברים הרבה יותר חרמנים. יש להם פי 10 יותר טסטוסטרון מאשר לנשים. ויש הרבה נשים א-מיניות. ובכלל, רוב הזמן נשים לא יכולות ולא מסוגלות להיות מיניות ולרצות מין.
אם תשקרו לגברים ותגידו שנשים כן רוצות וכו', הם יתאכזבו מאוד כשיגלו שבמציאות האישה לא רוצה והם יגיעו אפילו לאלימות מרוב תסכול.
אם הכוונה לחכמות - זה לא קשור לאירופאים, הנשים בממוצע יותר חכמות מהגברים.
כלומר, רוב הטיפשים בעולם הם גברים. רוב הטיפשים הקיצוניים וחסרי הכישורים באופן קיצוני הם גברים. הנשים נוטות להתרכז באמצע ובקבוצה של הטופ גם יש יותר גברים.
זה בעקרון הולך ככה -
בנות קטנות יותר נבונות וקולטות מהר יותר את מה שמלמדים אותן. בבנים משקיעים הרבה הרבה יותר.
(אבל הן יותר נאיביות מבנים).
אחר כך בבתי הספר הציונים של בנות יותר טובים משל הבנים. כנ"ל בתור ראשון ותואר שני. אבל אז לרוב הן יולדות ילדים וההתקדמות שלהן נפסקת. בשלב הזה הן משקיעות בבית ובמשפחה והן גם המטפלות העיקריות בהורים שלהן במקביל ולרוב באיזה בן משפחה עם צרכים מיוחדים או מקרה אחר.
נשים גם יותר טובות בניהול ויותר טובות כמנתחות כירורגיות ובכלל ברוב העבודות בממוצע. גברים מותאמים לעבודות בניין, עבודות כביש, צבא וחלק קטן מהם להנדסה.
גברים גם טובים יותר בראיה מרחבית של תפיסת המיקום הפיזי במרחב.
גברים הם בעלי הרבה יותר בטחון עצמי בכלל ובטחון עצמי בדבריהם בפרט.
נשים טובות יותר בלוגיקה. הן בפירוש יותר לוגיות לפחות עד גיל 55-60...
(אפשר לראות בוויכוח את הטענות של ההמון הגברי לעומת הנשי בדברים הכי בסיסיים. דגש על ההמון. ברור שבטופ של הגברים יש גברים עם לוגיקה טובה)
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: