9 תשובות
הן נראות אותו דבר
בתכלס אמריקאיות זה צאצאים של אירופאים שהתיישבו באמריקה
בתכלס אמריקאיות זה צאצאים של אירופאים שהתיישבו באמריקה
יפות בצורה אחרת,
אירופאיות יותר יפות בגדול
לא התלהבתי מהאמריקאיות (אם כי יש לפעמים היספניות מאוד יפות)
אירופאיות יותר יפות בגדול
לא התלהבתי מהאמריקאיות (אם כי יש לפעמים היספניות מאוד יפות)
אירופאיות זה ממש לא ספציפי כי אירופה היא "יבשת" כל כך מגוונת. צרפתיות? ספרדיות? איטלקיות? גרמניות? אנגליות? נורבגיות/שוודיות?
לכל האמריקאים בכללי יש בעיה... מסוימת... שנפוצה אצלהם.
לכל האמריקאים בכללי יש בעיה... מסוימת... שנפוצה אצלהם.
איפה באירופה?
אמריקאית
לדעתי אירופאיות
אין הבדל, כולנו בני אדם ובכל מקום יש יפים ופחות יפים, רצוי לבדוק אצל מי החינוך ודרך החיים טובה יותר, ואירופה מנצחת בקטע הזה
אי אפשר להגיד. באמריקה יש אירופאים, אפריקאים, לטינים ואסייאתים.
אנונימי
אי אפשר ממש להשוות
באותו הנושא: