התחברות
הרשמה
בנים איזה בנות יותר יפות בדרך כלל מזרחיות או אשכנזיות/אירופאיות ?
בבקשה לענות על השאלה נורמלי ולא "שניהם" או "תלוי" "לא משנה לי"
27 בפברואר 2021, 20:18
עדות
אשכנזים
תשובה אחת
אני יותר נמשכת למזרחיות אבל גם עדות אשכנז בסדר
א
אחת כמוני לא תמצאו
באותו הנושא:
למה בנות רזות יפות בדרך כלל יותר יפות בדרך כלל מבנות לא רזות?
בנים איזה בנות יותר יפות לדעתכם רוסיות או מרוקאיות
בנים אחת ולתמיד מה יותר מושך אותכם בנות יפות וגבוהות או יפות ונמוכות?
איזה עם יותר יפה בנים או בנות ?
בנים איזה שם יותר יפה שירה או עדי (גם בנות יכולות לענות)
בנים מתחילים בדרך כלל עם בנות יפות או עם ממוצעות יותר בשביל סיכוי קטן יותר לדחייה?
בנות יותר יפות מבנים ? בדרך כלל ?
למה אתם חושבים שבנות יפות הם מגעילות יותר בדרך כלל מבנות שנראות פחות טוב?
בדרך כלל,איפה יש בנות יותר יפות במושבים וקיבוצים או בערים?
בנות, עם מי בדרך כלל יותר קל לכן להתחבר - עם בנות או עם בנים?
בנות, איזה נעליים יותר יפות לבנים לדעתכן?