3 תשובות
רוב הדברים שאולי גורמים לך לעשות את זה, הם בתת מודע שלך, כנראה טראומות נפשיות, מחשבות שליליות או כאב נפשי, ייתכן שאת מענישה את עצמך במקביל לזה שאת לא חושבת שמגיע לך להיות מאושרת ואת שונאת את עצמך, לכן את פוגעת בעצמך בשביל להעניש וגם להרגיש כאב.
להבין מה הבעיה, לרצות לפתור אותה, ברגע שתתחילי להיות יותר טובה אל עצמך ככה גם הקשרים שלך עם האנשים מסביבך ישתפרו וההפך
אני באמת מדברת מניסיון, המצב שלך הוא זה שקובע בעיקר איך את מגיבה ומתנהגת עם אחרים
להבין מה גורם לך לעשות את זה.. ולהימנע מזה