16 תשובות
למה להפסיק?
תשמעי שירים תעשי מה שטוב לך
גם לי יש אובססיה ואין לי בעיות נפשיות כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה ממש מפריע לי להתרכז בדברים אחרים.
כי זה ממש מפריע לי להתרכז בדברים אחרים.
אנונימית
למה להפסיקק
אני מכורה למוזיקה וזה באמת הדבר הכי טוב שיש
אני מכורה למוזיקה וזה באמת הדבר הכי טוב שיש
אל תפסיקי, זה הדבר הכי טוב שיש
זה יכול להיות קשה להפסיק להיות אובססיבי למוזיקה ולהקות, אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לעזור. הצבת מגבלות על כמה זמן ואנרגיה אתה מקדיש לאובססיה שלך יכולה לעזור, כמו גם ניסיון למצוא פעילויות ותחביבים אחרים למקד את תשומת הלב שלך בהם. בנוסף, זה עשוי להיות מועיל לתרגל טכניקות מיינדפולנס כגון יוגה או מדיטציה מודרכת כדי לעזור לשבור את מעגל המחשבות והרגשות האובססיביים. לבסוף, חיפוש אחר תמיכה של חברים ובני משפחה יכול להועיל גם בניהול
בהצלחה לך
בוט
בהצלחה לך
בוט
אנונימית
למה להפסיק? זה בריא
עם הזמן זה עובר אבל בעיקרון אין בעיה עם זה..
לעבור קצת לתחומי עניין אחרים...
להפסיק לשמוע אותה
שואל השאלה:
ככה, כי זה מפריע לי. זה כבר עשר שנים ככה, יש תקופות שיותר ויש כאלה שפחות.
אני רוצה לעשות גם דברים אחרים ולא רק לשמוע שירים או לנגן, אני רוצה להפסיק כל הזמן לחפש משהו חדש לשמוע או לחפש מה אנשים כותבים על להקות שאני אוהבת.... אני גם לא מצליחה לדבר עם אנשים כמעט על כלום בגלל זה.
ככה, כי זה מפריע לי. זה כבר עשר שנים ככה, יש תקופות שיותר ויש כאלה שפחות.
אני רוצה לעשות גם דברים אחרים ולא רק לשמוע שירים או לנגן, אני רוצה להפסיק כל הזמן לחפש משהו חדש לשמוע או לחפש מה אנשים כותבים על להקות שאני אוהבת.... אני גם לא מצליחה לדבר עם אנשים כמעט על כלום בגלל זה.
אנונימית
לי תאמת מאוד עוזר ללמוד ולשמוע תוך כדי מוזיקה
אולי תקציבי לך כמות שעות ביום לשמוע מוזיקה ? שתרגישי שאת מוכנה תפסיקי עם ההגבלה אבל עד אז אולי לשמוע פחות מוזיקה יוריד את האובססיה ותוכלי לשמוע מוזיקה בלי האובססיה
שואל השאלה:
^^ לי זה לא עוזר
לא מפריע לי זה שאני שומעת מוזיקה הרבה; למרות שבשנים האחרונות בגלל הלימודים ודברים אחרים יש לי פחות שעות ביום להקשיב לשירים. יותר מפריע לי זה שאני תמיד מחפשת באינטרנט דברים וממש רוצה לדבר על זה ואין לי ממש חברים שאוהבים את הנושא כמוני.
^^ לי זה לא עוזר
לא מפריע לי זה שאני שומעת מוזיקה הרבה; למרות שבשנים האחרונות בגלל הלימודים ודברים אחרים יש לי פחות שעות ביום להקשיב לשירים. יותר מפריע לי זה שאני תמיד מחפשת באינטרנט דברים וממש רוצה לדבר על זה ואין לי ממש חברים שאוהבים את הנושא כמוני.
אנונימית
דיי אני בדיוק באותו מצבב (רק שאני רוקדת 24/7 במקום לנגן)
אני ממש מכורה לזה וזה כל מה שמעסיק אותי כל הזמן גם חברות שלי כל הזמן אומרות שאני מכורה לזה
מצד אחד זה כיף אבל מצד שני יש שלב שזה כבר מתחיל להיות קצת מוגזם.
בעיקרון את יכולה לנסות למצוא עוד תחביבים שלא קשורים למוזיקה ולהעביר בזה את הזמן שלך.
את גם יכולה לשים מגבלות בטלפון באפליקציות שאת משתמשת בהן בשביל זה (יוטיוב, טיקטוק, ספוטיפיי...)
בכללי פשוט תנסי לחשוב על דברים אחרים וכשאת מדברת עם אנשים לא להזכיר את הנושא הזה בכלל ולנסות לנהל שיחה בלי זה
אני ממש מכורה לזה וזה כל מה שמעסיק אותי כל הזמן גם חברות שלי כל הזמן אומרות שאני מכורה לזה
מצד אחד זה כיף אבל מצד שני יש שלב שזה כבר מתחיל להיות קצת מוגזם.
בעיקרון את יכולה לנסות למצוא עוד תחביבים שלא קשורים למוזיקה ולהעביר בזה את הזמן שלך.
את גם יכולה לשים מגבלות בטלפון באפליקציות שאת משתמשת בהן בשביל זה (יוטיוב, טיקטוק, ספוטיפיי...)
בכללי פשוט תנסי לחשוב על דברים אחרים וכשאת מדברת עם אנשים לא להזכיר את הנושא הזה בכלל ולנסות לנהל שיחה בלי זה
באותו הנושא: