3 תשובות
כל דבר קיצוני זה לא טוב
תנסי להפחית קצת
לא מוזיקה זה דבר טוב וזה עוזר לנפש אבל אם זה ברמה שזה פוגע לך בדברים אחרים אז כן זה לא טוב
לא
גם אני שומעת חצי מהזמן הפנוי שלי מוזיקה (זה הרבה)
אבל שלא יגיע לרמה שאתה מבטל דברים בשביל לשמוע מוזיקה או דברים כאלה
(אני פעם אחת לא הגעתי ליום הולדת של חברה טובה שלי בגלל זה)
אז זה בסדר רק אל תגזימי