8 תשובות
גם אני ככה
זה מעצבן אני שונאת לדבר בטלפון
כי אולי יש דברים שהם ממש דחופים באותו הרגע ואם מתקשרים זה ייתר מהר..
שואל השאלה:
גם בוואצפ מהר אף אחד לא מת
אנונימי
יואו גם אני
גם אני
לא מוזר
גם אני שונאת
חחח כןן אני לא סובלת לדבר בפלאפון
באותו הנושא: