8 תשובות
גם אני ככה
זה מעצבן אני שונאת לדבר בטלפון
זה מעצבן אני שונאת לדבר בטלפון
כי אולי יש דברים שהם ממש דחופים באותו הרגע ואם מתקשרים זה ייתר מהר..
שואל השאלה:
גם בוואצפ מהר אף אחד לא מת
גם בוואצפ מהר אף אחד לא מת
אנונימי
יואו גם אני
גם אני
לא מוזר
גם אני שונאת
חחח כןן אני לא סובלת לדבר בפלאפון
באותו הנושא: