3 תשובות
שואל השאלה:
לא הצלחתי בלי המחשב
לא הצלחתי בלי המחשב
אנונימית
יש אפליקציה שקוראים לה garageband תחפשי ביוטיוב מדריך, דרכה שמים צלצולים
לקנות מהאייטונס רינגטונים זה עולה שקל
או להעביר דרך האייטונס במחשב רינגטונים
או להעביר דרך האייטונס במחשב רינגטונים
באותו הנושא: