4 תשובות
ברור
אני מסכים
לרוב אני שולח הודעה
ואם לא מגיבים אני מתקשר
כמובן על עייניים קטנים
נכון שונא שמתקשרים אליי רק וואצפ,
ולדעתי זאת הטרדה שמתקשרים אליי ממסםר שאני לא מכיר אם זה לא משהו דחוף . תגידו מה שאתם רוצים בוואצפ למה להטריד
אנונימי
זו לא "חוצפה" אבל זה באמת מעצבן
אם יש מישהו ספציפי שאני יודעת שמתקשר בשביל דברים לא חשובים אני פשוט לא עונה כי אין לי כוח ומחכה שיכתוב מה רצה להגיד
מצד אחד אני לא אוהב שיחות, מצד שני אם זה משהו מטומטם שחבר שלי מתקשר להגיד לי, אני אני אהיה שמח, זה תלוי