4 תשובות
פשוט תלך אליה ותגיד סליחה
שואל השאלה:
זה אינטימי מדי כדי לפתוח את זה
אנונימי
צודק, גם אני מאוד מתקשה להגיד סליחה.. אני מרגישה כאילו אני מוותרת שאני אומרת את זה...
אבל זאת חברה שלך ואתה לא רוצה לאבד אותה, נכון? אז אני חושבת שכדי לך לבקש ממנה סליחה
תבין שהיא שווה הרבה יותר מאיזה אגו מטופש שאתה תצטער עליו יותר מאוחר
לך אליה תתנצל תגיד לה כמה שאתה אוהב אותה ושעשית טעות שלא תקרה יותר
היא תעריך אותך ברמות אחרי שתעשה את זה