6 תשובות
כן
וזה בסדר גמור, קורה.. אם את רוצה לשתף מוזמנת :)
לא
ברור שלגיטימי, זה קורה וזה בסדר.
תקחו רגע לעצמכן ותחשבי על איך את היית בצד הריב ואיך את רוצה לסדר את העניינים בניכן, ותזכרי שזה בסדר גם להתנצל :)
בהצלחה.
ממש ליפעמים כי אמא שלי לא תמיד מבינה אותי אבל זה לגיטימי לגמרי שאת רבת עם אמא שלך כי בסך הכול אנחנו בני הדם אז יאללה נסיכה קומי ותבקשי מאמא שלך סליחה