19 תשובות
חחלחחלחח כן
כן כי חרא על הילדים שלהם חחח
אנונימי
כן
כן
אנונימית
ההורים שלי רבים מולי כל הזמן
לצערי כן
יאפ
^^^^^^^^^
משתתפת בצערך
כן והם לא מתגרשים כי "בשביל הילדים." וואלה תהיו אמיתיים רגע לא הייתם רבים מולם ככה אם זה היה בשבילם.
ברור טראומות לכל החיים:))
תודה לאמא היקרה שלי
ג'וי^ מסכימה לגמרי גם לי אמרו את זה כל החיים.
לא וזה לא בא מהאבא כמו רוב הסיפורים זה בא מאמא חחח
כן

זה משהו שאני אשים דגש עליו שאני אהיה גדול.

זה ממש יכול לעשות רע לילדים הם לא צריכים להיות חלק מזה
כן אבל אני לא יכולה להתערב כי אחרכך אחד מהם יכעס עליי..