11 תשובות
זה ככ מעניין אותך ?
טוב צעקות
אנונימית
בדרכ יש צעקות אבל מכות זה משהו שהוא לא בגדר הנורמה ממליצה לספר למישהו אם יש את זה אצלך
היה פעם מכות היום זה יותר ויכוחים בצעקות כי אין ברירה כשהורה לא מנסה אפילו להקשיב לך
אבל בכללי נמנעת מכמה שיותר ריבים
אנונימית
פאסיב אגרסיב ואם זה ממש אז זה צעקות
צעקות ועקיצות אבל לא קיצוני מידיי
אני לא רבה איתם כי הם תמיד צודקים
אנונימית
מעצבן אותי שאמא שלי כל הזמן מחליטה בשבילי דבריפ
אנונימית
צעקות ולפעמים מכות אבל רק ביני לבן אחותי וזהו
אנונימית
בהתחלה מדברים שקט ואז מישהו מאיתנו מתחיל לצעוק
לפעמים יש קללות מצד האבא לא משהו רציני וזהו
שואל השאלה:
לא לא אין אצלי מכות חס וחלילה, סתם התעניינתי
אנונימית