5 תשובות
תשמעי שירים
תנסי לתת לעצמך ביטחון שאת יכולה ואת מסוגלת
תנסי להשתחרר מהמחשבה על זה
אחרי הכל, ככל שתהיי עםמ יותר ביטחון כך תנהגי טוב יותר
תנסי לתת לעצמך ביטחון שאת יכולה ואת מסוגלת
תנסי להשתחרר מהמחשבה על זה
אחרי הכל, ככל שתהיי עםמ יותר ביטחון כך תנהגי טוב יותר
אנונימי
אל תילחצי פשוט תשימי וויז ותיסעי אבל תשתדלי להיזהר
להירגע ולנשום עמוק, הכל בסדר זאת רק נסיעה של 10 דקות.
אני מאמינה שעשית את זה כמה פעמים אז אין לך ממה לדאוג.
אני מאמינה שעשית את זה כמה פעמים אז אין לך ממה לדאוג.
אין לך ממה לפחד תחשבי שכולם היו במצב שלך בהתחלה כשהם היו נהגים חדשים אז תשימי לעצמך מוזיקה באוטו ותהיי בהכי ביטחון שיש מבטיחה לך שתרגישי טוב עם עצמך
תסמכי עלי שתוך דקה את תתרגלי לזה
בהצלחה אלופה!
בהצלחה אלופה!
אנונימי
באותו הנושא: