3 תשובות
אני כמעט בטוחה שמספיק לנהוג עם תעודה מזהה עליך פשוט, אבל כדאי לבדוק את זה ליתר ביטחון.
אם אני לא טועה אפשר, עם ת.ז
אם יש בידך תעודת זהות אז כן.
באותו הנושא: