7 תשובות
ברור שמותר פשוט אין ביטוח על הרכב אם את נהגת וקרה משהו זה בעיה שלך...
כמו שאמרו אין ביטוח, אז כדאי שלא
פרגני גם בפרח
אסור כעיקרון כי אם קורה משהו חלילה זה ממש בעיה
יעני אפשר אבל אם יקרה משהו את תאכלי וואחד...
באותו הנושא: