9 תשובות
בין כו וכו לא סובלים אותנו אז זה לא כזה משנה, הממשלה סבירה לגמרי
מעולה עדיפה מממשלת שמאלנים על בטוח
ממשלה מעולה סוף סוף יהיה פה שינוי
מושלמת יאללה שיתנו בראש
לא טובה..

אלה מושלממתת!!!
יותר מושלמת מזאת לא היה בחיים מאז קום המדינה ;)
מזעזעת.
עומדת להיות פה כפייה דתית, לא ישימו בש'ט על החילונים, ההומופוביה תחגוג.
לא תשרוד הרבה.
הרכב מזעזע.
מזעזעת.
אם אתם חושבים שיצא משהו טוב מהממשלה הזאת , שיפור בביטחון ירידה במחירים או משהו כזה תתכוננו להתאכזב
אנונימית
אני קורא לממשלה הזו ממשלת שלושת ה-ט
טמטום
טפילות
טרור
שלושת העקרונות של הקואליציה.