14 תשובות
עושה לי קלקול קיבה
נורא
עדיף על הקודמת זה בטוח אבל גם חרא
נוראית.
מקווה שהכנסת תתפזר asap
שמח שאני מסיים השנה יב ומשרד החינוך החדש לא ישפיע עליי ככ.
מקווה שהכנסת תתפזר asap
שמח שאני מסיים השנה יב ומשרד החינוך החדש לא ישפיע עליי ככ.
הממשלה הכי טובה ממשלה ימנית רק ביבי ובן גביר ליברמן למזבלה
^אתה לא יכול להעריץ את בן גביר וממשלה ימנית כשאתה נמצא פה בסטיפס במכשיר חשמל בשבת. זה פשוט לא מסתדר
סבירה, הייתה יותר טובה בלי סוציאליסטים.
זאת לא ממשלת החלומות שלי אבל היא טובה יותר מהממשלה הקודמת והממשלה עם גנץ
במדינה הזאת אף פעם לא תהיה ממשלה נורמלית.
לא מרוצה ממנה, כי היא ממשלת ימין ואני שמאלנית, אבל מאחלת לה שתצליח לעשות כמה שיותר לטובת מדינת ישראל
^^^^^^נכון
^ונכון
אני בעד בן גביר בגלל שהוא בעד עונש מוות למחבלים ועכשיו בממשלה הימנית אולי זה יקרה.
וגם אני בעד ביבי כי הוא עשה את הסכמי אברהם והוא פשוט טוב ביטחונית.
אני לא צריך להיות דתי בשביל להיות ימני וחוץ מזה אני מסורתי
^ונכון
אני בעד בן גביר בגלל שהוא בעד עונש מוות למחבלים ועכשיו בממשלה הימנית אולי זה יקרה.
וגם אני בעד ביבי כי הוא עשה את הסכמי אברהם והוא פשוט טוב ביטחונית.
אני לא צריך להיות דתי בשביל להיות ימני וחוץ מזה אני מסורתי
מן הפח אל הפחת
נוראי
לא ממשלה שאני בעד ככ כי החרדים שולטים בביבי ואנחנו החילונים משלמים על כל הבלאגן הזה
באותו הנושא: