6 תשובות
היא בסדר
עובדת
כמובן זה תמיד מסתכם בכמה קלוריות נכנסות וכמה נשרפות.
סתם דפוק
עובדת
חברה שלי עשתה וכבר רואה תוצאות
סבבה
שכך אחד יעשה מה שטוב לו
אם השיטה הזאת עוזרת לשמור על מאזן קלורי ואתה לא מרגיש פספוס או רצון עז לפחמימות אחרי השעה חמש אז שיהיה בכיף