8 תשובות
לכי למקום בלי הרבה אנשים,ואפשר גם מקום פתוח בחוץ
ותקשיבי שאת גיבורה שעברת את זה
אני כנראה הייתי קופאת במקום. עכשיו יש קושי אבל קושי מחזק אותך
אני כנראה הייתי קופאת במקום. עכשיו יש קושי אבל קושי מחזק אותך
שואל השאלה:
אין מקום בלי אנשים
אין מקום בלי אנשים
אנונימית
זה למה אני כמעט אף פעם לא מתשמש במעלית אם זה לא דחוף
אז פשוט תנשמי ותעצרי את הנשימה לכמה רגעים ממש כמה שניות ותוציאי ככה פעמים. זה לא יראה חשוד לא כלום.וגם ממלימה לך אם את ממש עכשיו בפחדים תדברי עם היועצת של בית ספר או המורה הן יעזרו לך כי דברים כאלו לא פשוטים לעבור לבד
הצלחת לצאת ?
שואל השאלה:
כבר יצאתי לבית ספר כי היום אסור לי לאחר וסגרו לנו את השירותים אין לי איפה לעשוצ אתזה
כבר יצאתי לבית ספר כי היום אסור לי לאחר וסגרו לנו את השירותים אין לי איפה לעשוצ אתזה
אנונימית
וואו זה נשמע ממש מפחיד
אבל אל תחשביעל זה זה כבר היה בעבר וזה נגמר סיימת את זה.
יצאת מזה.
עכשיו תשבי כמה דקות תנשמי אוויר 4 שניות להכניס מהאף לאט ולהוציא 6 שניות מהפה לאט כמה פעמים
ואז תשתי מים ותקומי
אבל אל תחשביעל זה זה כבר היה בעבר וזה נגמר סיימת את זה.
יצאת מזה.
עכשיו תשבי כמה דקות תנשמי אוויר 4 שניות להכניס מהאף לאט ולהוציא 6 שניות מהפה לאט כמה פעמים
ואז תשתי מים ותקומי
באותו הנושא: