13 תשובות
לא להיות בסטיפס זה בטוח
להתקשר למספר שרשום שם
ולצלצל בפעמון
אה כן בטח
ויש לך אינטרנט ובמקום להתקשר למכבי אש את בסטיפס
אני נותנת לספאם 2/10
ויש לך אינטרנט ובמקום להתקשר למכבי אש את בסטיפס
אני נותנת לספאם 2/10
אנונימית
היי
הכל טוב נשימה עמוקה
תחפשי כפתור כזה במעלית שיוצר קשר עם איזו חברה שאחראית על זה
אם את לא מוצאת תתקשרי למישהו
הכל טוב נשימה עמוקה
תחפשי כפתור כזה במעלית שיוצר קשר עם איזו חברה שאחראית על זה
אם את לא מוצאת תתקשרי למישהו
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
הכל חשוך כאןן
הכל חשוך כאןן
אנונימית
למה שבמעלית יהיה חשוך
תפעילי פנס הכל בסדר
הפסקת חשמל אולי?^^^
תפעילי את הפנס בטלפון ותלחצי על הכפתור (נראה לי שיש עליו פעמון או שהוא אדום אבל את בטח יודעת)
על מה המינוסים בדיוק?
אתם אשכרה מאמינים לזה
אין אינטרנט במעלית
אתם אשכרה מאמינים לזה
אין אינטרנט במעלית
אנונימית
better safe than sorry
באותו הנושא: