8 תשובות
תנשמי עמוק
תנשום נשימות עמוקות, תגיד לעצמך שהכל בסדר ושברוך ה' לא קרה כלום.
קרה לי השבוע נתקעתי 10 דקות במעלית הייתי בלחץ נוראי תשתי מים קרים תתקלחי תאכלי הכל טוב
לנשום עמוק ולזכור שיצאת משם
וואו!
תנסי להסדיר נשימות ולשתות מים אולי להישען על משהו ולעצום עיניים לכמה דקות תוך כדי הנשימות
אולי זה ירגיע
אמיצה שכמותך אני הייתי מתעלפת!
תנסי להסדיר נשימות ולשתות מים אולי להישען על משהו ולעצום עיניים לכמה דקות תוך כדי הנשימות
אולי זה ירגיע
אמיצה שכמותך אני הייתי מתעלפת!
שתי מים יעבור לך
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שענה❤
תודה רבה לכל מי שענה❤
אנונימית
לנשום עמוק ולשתות מים
באותו הנושא: