6 תשובות
נשמע לי כמו סוג של תספורת
זה מנהג יפני של כבוד שמישהו דוקר את עצמו בבטן ומתאבד. הוא עושה את זה אחרי שהוא נידון למוות ולא רוצה שיגידו שהרגו אותו.
אנונימי
התאבדות בעזרת שפיכת מעיך עם קטאנה.
זה סוג של אוכל. הנה סרטון שמסביר על כך: https://www.youtube.com/watch?v=dqw4w9wgxcq
שואל השאלה:
^ התכוונתי למנהג היפני
לא אבל https://www.youtube.com/watch?v=dqw4w9wgxcq