6 תשובות
זה היה טקס יפני שבחורות הביא בושה על עצמו הוא לקח חרב שיסע את הבטן שלו ואז מי שהביא אותו בקרב הוא השוגאן שלו הוריד לו את הראש ברברי ביותר
אני ממש מצטער ישלי זין טלפון שדופק את כל מה שאני כותב
שואל השאלה:
באמא לא הבנתי כלום אחי
באמא לא הבנתי כלום אחי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל נשמע מפחיד כזה לאדעת
אבל נשמע מפחיד כזה לאדעת
אנונימית
כשלוחמים יפניים תוקעים את החרב שלהם בבטן כדי לא להיכנע לאויב. הם עושים את זה כשהם יודעים שיוציאו אותם להורג, אז על הכבוד שלהם הם מתאבדים ולא נותנים שיהרגו/ יתעללו בהם
שואל השאלה:
סמאללה איזה דיכאון
סמאללה איזה דיכאון
אנונימית