התחברות
הרשמה
למה כל בן אדם שאני מדברת איתו זה מרגיש כאילו יש בנינו קטע?
16 בדצמבר 2022, 12:40
נושאים לשיחה
התאהבות
4 תשובות
זה הרבה מזה בראש שלך
וחלק מציאות
ז
זר לא יבין
אלה פלאות החיים
S
Shtutnikit
גם אצלי זה ככה
D
Dianush'
מבינה אותך
A
Almogit
באותו הנושא:
איך לדעת אם מישהו שאני מדברת איתו בהודעות מרגיש אליי משהו?
מישהו שאני מדברת איתו שלח לי תמונה שלו עם פילטר שהוא כאילו עם קרחת ו..
אני מדברת עם מישהו ואני מרגישה כאילו שאני מדברת עם הילד שלי איך אני מפסיקה לדבר איתו??!
רק לי זה מרגיש שלסה"ר לא באמת אכפת כשאני מדברת איתם וזה מרגיש כאילו אני מדברת לרובוט?
אני מרגישה שקראש עושה טובה שאני מדברת איתו שולחת לו הודעה
מרגיש לי כאילו אני מעיקה על כל מי שאני מדברת איתו פה
אני צריכה עזרה יש מישהו שאני מדברת איתו שהכרנו ולי זה לא מרגיש זה אבל אנחנו מדברים כאילו אנחנו קרובים ממש יש המשך
מרגישה שאני מדברת עם החבר רק שאני נפגשת איתו ובווצאפ זה לא כזה זורם
למה בכל פעם שאני מדברת איתו אני מרגישה צורך לשתות אלכוהול?
אוף אני מרגישה כאילו אין לי אף חבר שאני לגמרי פתוחה איתו...
למה לפעמים שאני מדברת איתו יש לי צמרמורות כאלה בגוף ומרגישים כזה משהו למטה