התחברות
הרשמה
מרגיש לי כאילו אני מעיקה על כל מי שאני מדברת איתו פה
איך אדע? ואיך להיות יותר משחררת ?
22 בפברואר 2020, 20:53
ביישנות
נושאים לשיחה
מצב רוח
תשובה אחת
תראי לפי איך הם עונים לך ובאיזה מהירות, אם עונים לך מהר אז תדעי שאת לא מעיקה ורוצים לדבר איתך.
f
fairy_
באותו הנושא:
זה מוזר שאני מדברת לעצמי כל יום כל היום ומדמיינת כאילו אני מדברת למישהו?
אני מרגיש שאני מעיק על כל האנשים סביבי מה לעשות?
אני רוצה לשלוח הודעה קודם אבל אני מרגישה שאני מעיקה עליו
אני 1.60 והוא 1.82 הגיוני שאני מרגישה שאני מדברת לאלוהים?זה באמת הפרש די גדול?
אני מרגיש שמשהו מעיק עלי... משהו שקשור לפולין...
למה אין לי חיים ואני כזה מרגיש כזה מעיק תמיד
אם חברים של ידעו שאני לפעמים מדברת כאן הם יסתכלו עלי כאילו אני יצור?!?!חחח
אני כבר מרגישה שאני מעיקה עליו
אנשים, תגידו שאני לא המוזרה היחידה שהבגרות בהיסטוריה מעיקה עליה יותר מהבגרות במתמטיקה
מרגישה מעיקה לאנשים. חייבת עזרה
אני מדברת עם הקראש והוא עונה לי ומתעניין, אבל מרגיש לי שאני מתעניינת הרבה יותר ממנו..