9 תשובות
לחסום
תגידי לו שאת הולכת לישון ומקסימום תדברו מחר
תסנני מה אכפת לך
שואל השאלה:
קשה לי אני טובה מידי
קשה לי אני טובה מידי
אנונימית
תסנני את לא חייבת לו כלום
תגידי שהוא מעניין וכל השטויות האלה אבל את רוצה להכיר ולדבר עם אנשים חדשים
אנונימית
תנסי לסיים את
השיחה כזה נגיד
"היי אני הולכת לישון נדבר מחר" ואז לא תדברו מחר או "לול" אםחד לא מצליח לענות ללול זנ פשןט לא אפשרי
השיחה כזה נגיד
"היי אני הולכת לישון נדבר מחר" ואז לא תדברו מחר או "לול" אםחד לא מצליח לענות ללול זנ פשןט לא אפשרי
שואל השאלה:
הלכתי לישון בדיוק כשהוא כתב לי לילה טוב ועכשיו מה אני אמורה לכתוב? בוקר טוב? זה יתפתח לעוד שיחה
הלכתי לישון בדיוק כשהוא כתב לי לילה טוב ועכשיו מה אני אמורה לכתוב? בוקר טוב? זה יתפתח לעוד שיחה
אנונימית
פשוט אל תכתבי עכשיו כלום
באותו הנושא: