התחברות הרשמה

זה הגיוני שזה מוזר לי לקרוא לחבר שלי מאמי?

14 בדצמבר 2022, 21:52
כינוייםשמות חיבהרומנטיקה    
9 תשובות
כן זה קרינג
א
אבו דאוד
כן
א
אנונימית6900
כן
A
ANIA BUKSTEIN
כן
Good boy
כן זה בסדר גם אני חושבת שזה קרינג
אנונימית
כן, כל אחד ומה שהוא בנוח איתו
ג
גולי גול
כן
y
yummy/
כן
ק
קישטה
כן
י
יא חמודים
באותו הנושא:
הגיוני שמתי שחברה שלי קוראת לי: חיים שלי/מאמי זה מעלה לי ת'דופק?
זה הגיוני לקרוא לחבר שלך מאמי גם אתם בני 18???
לקרוא לחבר שלי מאמי זה חמוד?
איך לקרוא לחבר שלי בפלאפון משהו חמוד(לא מאמי)
זה מוזר פתאום לכתוב לחבר שלי מאמי בווטסאפ? או שפדיחה? איך לקרוא לו..
זה מוזר לקרוא לחבר שלי בשמות האלה?
חבר שלי אוהב לקרוא לי מאמא במקום מאמי רק לי זה קצת מוזר? חח
זה מוזר לקרוא לחבר שלי מאמי?
זה מוזר לקרוא לחבר שלי "בעלי"?
למה אנשים מרשים לעצמם לקרוא לי חמודה, מאמי, נשמה, כפרה וכו?
זה הגיוני לקרוא לה חברה הכי טובה?