7 תשובות
אני אישית לא חושבת
כן אני משתמש בזה מלא
בטח הגיוני
שואל השאלה:
זה לא קטשי מידי?
כן הגיוני מאוד
המון משתמשים בזה
ולא רק מבחינה זוגית
משתמשים במילה הזאת בכל גיל גם בגיל 60 ההורים שלי משתמשים בה.