7 תשובות
אני אישית לא חושבת
כן אני משתמש בזה מלא
בטח הגיוני
שואל השאלה:
זה לא קטשי מידי?
זה לא קטשי מידי?
כן הגיוני מאוד
המון משתמשים בזה
ולא רק מבחינה זוגית
המון משתמשים בזה
ולא רק מבחינה זוגית
משתמשים במילה הזאת בכל גיל גם בגיל 60 ההורים שלי משתמשים בה.
באותו הנושא: