10 תשובות
מאמי זה נשמע כאילו את גרושה בת 40
אם בא לך לקרוא לו מאמי תקראי לו מאמי. שום דבר לא מפדח בכינויים
חיים , פשוט בשם שלו חחח
אני קורא לסבתא שלי מאמי
ואיך שבאלך לא פאדיחה ולא בטיח
שואל השאלה:
נגיד לכתוב לו "לילה טוב מאמי"
זה מוזר? אני לא יודעת איך לכתוב
אנונימית
זה לא מוזר בכלל,אבל אם את לא בטוחה אז תרשמי משהן אחר
אוח מאמי
לדעתי עדיף בייב/בייבי אבל זה נשמע יותר טוב באנגלית babe / baby