5 תשובות
השטן הוא דימוי ליצר הרע שיש באישיות של כל אדם, ה' ברא אותנו עם יצר רע כדי שתהיה לנו תכלית
על האנשים להמשיך להיות נאמנים לבוראם....
אנונימי
ראית פעם כדורגל ? בדיוק אותו הדבר
הקהל או מי שהמציא את המשחק זה אלוהים
השופט זה השטן
והשחקנים זה האנשים שמעמידים אותם בנסיונות
שמעתי מהרב שניר גואטה
למה לא בואו נפנה את המגרש ונשאיר רק שחקן אחד והוא פשוט יבעט את הכדור לשער בלי בעיות נכון? אבל אז זה לא חכמה מסכימה איתי?
ולמה זה לא חכמה ? כי אין התנגדות ובלי התנגדות בני אגם לא מתקדמים
הקהל או מי שהמציא את המשחק זה אלוהים
השופט זה השטן
והשחקנים זה האנשים שמעמידים אותם בנסיונות
שמעתי מהרב שניר גואטה
למה לא בואו נפנה את המגרש ונשאיר רק שחקן אחד והוא פשוט יבעט את הכדור לשער בלי בעיות נכון? אבל אז זה לא חכמה מסכימה איתי?
ולמה זה לא חכמה ? כי אין התנגדות ובלי התנגדות בני אגם לא מתקדמים
אנשים עוברים ניסיון כדי לעלות רמה.
מה זאת אומרת? עכשיו מגיע אלייך ניסיון, וברגע שאת מצליחה לעבור אותו את עולה רמה ומקבל על זה שכר.
ה' לא נותן לאנשים ניסיון שהם לא יכולים לעמוד בו.
לעם ישראל יש המון זכויות בזכות אבות שעמדו בניסיונות.
מה זאת אומרת? עכשיו מגיע אלייך ניסיון, וברגע שאת מצליחה לעבור אותו את עולה רמה ומקבל על זה שכר.
ה' לא נותן לאנשים ניסיון שהם לא יכולים לעמוד בו.
לעם ישראל יש המון זכויות בזכות אבות שעמדו בניסיונות.
אנונימי
הוא מנסה אותנו כדי שנעמוד בניסיון ונתחזק ומעניש אותנו כדי שניקח את עצמנו בידיים
באותו הנושא: