7 תשובות
לא ככה, לרוב הם מאמינים שאלוהים הבחור הטוב הקטע שהם בחרו בכוונה בצד הרע
זה שטויות, כת השטן של היום כמעט ולא מבוססת על שום דבר אמיתי. אם הם היו מודעים באמת למהו השטן הם לא היו סוגדים לו. השטן בעל השפעה נמוכה אפילו מבני אדם מבחינת מאפיינים מסויימים. הם באמת נחותים.
שואל השאלה:
^למה תפרטי את טענתך איזה כח השפעה נמוכה יש לשטן? מה הבדל ביחס לכח השפעה גדול?
^למה תפרטי את טענתך איזה כח השפעה נמוכה יש לשטן? מה הבדל ביחס לכח השפעה גדול?
אנונימי
^אסביר לך מה שאני יכולה בפרטי אם אתה רוצה.
שואל השאלה:
^תודה רבה לך, אשמח מאוד לדבר איתך בשאלה שלי
^תודה רבה לך, אשמח מאוד לדבר איתך בשאלה שלי
אנונימי
כי הנצרות מתבטאת בהמון שנאת חינם, בין אם זה הומופוביה או הkkk או לא יודע מה
זו לא כת השטן, זה שטניזם. הם אנשים שמתנגדים לדת ולעקרונות שלה.
אנונימי
באותו הנושא: