6 תשובות
כי את כנראה מאוד מעריכה אותה וזו גם התלהבות של לפגוש בן אדם חדש. תנסי לדבר איתה ממש לעומק להבין שהיא בן אדם רגיל בדיוק כמוך. אבל אין בעיה להעריך מישהו
שואל השאלה:
היי שיניתי את השאלה כי נזכרתי שיש לה סטיפס והיא יכולה לראות את זה והיא יודעת מה השם שלי בסטיפס אז עשיתי שאלה חדשה והעברתי לאנונימיות, אני מעריכה את כל החברות שלי אבל למה זה לא אותו דבר זה מחרפן אותי
היי שיניתי את השאלה כי נזכרתי שיש לה סטיפס והיא יכולה לראות את זה והיא יודעת מה השם שלי בסטיפס אז עשיתי שאלה חדשה והעברתי לאנונימיות, אני מעריכה את כל החברות שלי אבל למה זה לא אותו דבר זה מחרפן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אה חשבתי שזה ינתק אותי
תודהה
אה חשבתי שזה ינתק אותי
תודהה
אנונימית
בחץ למעלה ואז "ניתוק מהמשתמש"
שואל השאלה:
אחך מעבירים?
אחך מעבירים?
אנונימית
את לא באנונימי ואפשר לראות עריכה, תעבירי לאנונימי ובקשר לשאלה - את כנראה מאוד מעריכה אותה ומרגישה שמשהו השתנה מאז שהכרת אותה, אם זה כבר ברמה שהיא מאוד משפיעה עלייך תנסי להכיר עוד אנשים ולהיות יותר קרובה לחברים האחרים
באותו הנושא: