14 תשובות
אימוש
לאף אחד
אמא
אמא
אמא
אף אחד מהם, הם זרקו אותי מהבית בגיל 15
שואל השאלה:
^ אוי ואבוי!!!
^ אוי ואבוי!!!
אנונימית
אלי
שתיהם. ההורים שלנו מנסים את ההכי טוב בשבילנו, תגידו תודה. זה שלא קיבלתם משהו שרציתי למשל זה לא בעיה שלהם. הם יקריבו את החיים שלהם בשבילנו. עצוב.
^^עצוב, פשוט עצוב לראות אנשים כמוך. למה אתה חושב שכל ההורים כמו ההורים שלך? הורים שמרביצים לילד שלהם זה נראה לך תקין? הורים שמעיפים ילד מהבית שלו זה נראה לך בסדר? תבין כבר שלא לכולם יש הורים טובים.
אנונימית
^מחזק בתור מי שכמו שאמרתי למעלה העיפו אותו מהבית
שניהם
באותו הנושא: