11 תשובות
אמא
אין לי מושג איך להסביר למה
אף אחד מהם
אבא, אפילו שגם, בקושי, שניהם אנוכיים באותה המידה
אנונימית
לפני שההורים שלי התגרשו הייתי מחוברת לשניהם באותה המידה, משהו כמו שבועיים לפני שאמרו לנו פתאום נהיה לי חיבור מטורף עם אבא שלי ככה גם במהלך הגירושים כי נפגעתי שאמא שלי המשיכה מהר בזמן שאבא שלי בדיכאון ובגלל שהיא המשיכה מהר התרחקתי ממנה ולא הייתי מחוברת אליה בכלל ובשנה האחרונה אני ואמא שלי התקרבנו יותר וכיום אני מחוברת לשניהם באותה המידה.
ואי חפרתי אבל הייתי חייבת סליחה
אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי בחיים ,לא מסתיר ממנה כלום ולא מתבייש ממנה בכלל...

אבא שלי בקושי נמצא בבית בכלל
אבא
ואונונימיתת , הכל בסדר ואם את צריכה משהו, לפרוק , לדבר על החיים או משהו בסגנון אז דברי איתי :)