16 תשובות
כן
בטח.
לכל צד אני מחוברת בצורה אחרת
צד אחד ריק צד אחד מלא דודות פרחות
לא מחובר לשום צד
לא
אני מחוברת רק אל סבתא שלי מצד אמא אבל כל השאר אני שונאת
שניהם מתעבים אותי.
כן
כמובן.
הצד עם היותר כסף.
כן
הצד של אמא שלי נוראי.
אנונימי
שון צד אני לא מחוברת