17 תשובות
לא עף על זה
שואל השאלה:
יהיה צחוקים
יהיה צחוקים
אנונימי
שמשרד החינוך גם ככה פח
שואל השאלה:
בטח רמת ההשכלה השיח והתרבות ירדו ואחוז הבורות וההתלעמות יעלו חח
בטח רמת ההשכלה השיח והתרבות ירדו ואחוז הבורות וההתלעמות יעלו חח
אנונימי
הולי שיט היא חתכת בהמה
שלא נדע
אמרו שהיא מסרבת והיא לא רוצה בסוף
זוועות חח
אנונימית
היא לא האופציה הכי טובה שלי, אבל היא יותר טובה משאשא ביטון שמכרה את החינוך שלנו ישירות ליפה בן דוד ולהסתדרות המורים.
זבל
אסון לאומי
שואל השאלה:
^זוהי אחריות אישית
^זוהי אחריות אישית
אנונימי
לדעתי צריך לסגור את משרד החינוך בארץ ולהעביר לגופים פרטיים
כמו שניסו לעשות עם הסופר ליג בכדורגל
^ שיטת השוברים בחינוך
^ כולם מוכרים, נראה לך שמירי רגב תעמוד בלחץ של יפה בן דוד?
^ יש הבדל בין לא לעמוד בלחץ לבין אשכרה לתמוך בבן דוד.
שאשא ביטון פשוט מסכימה עם ההסתדרות ועם בן דוד, לפחות מירי אולי תנסה ללכת למשא ומתן.
שאשא ביטון פשוט מסכימה עם ההסתדרות ועם בן דוד, לפחות מירי אולי תנסה ללכת למשא ומתן.
באותו הנושא: