4 תשובות
למה לאכול רק 800 קלוריות? בשביל להרזות? תרצי להיות רזה גם אם תחלי? גם עם הסיכוי שזה מסכן אותך?
תאכלי עוד כי אחרי זמן ממושך זה יכול להיות מסוכן.
תאכלי עוד כי אחרי זמן ממושך זה יכול להיות מסוכן.
לא למות אבל זה עושה בעיות וממש לא בריא לאכול ככה
800 קלוריות זה לא מספיק, את לא אוכלת למות אבל בהחלט מתרחש אצלך קריסת איברים, את צריכה להתחיל לאכול יותר בהדרגה, לפחות 1200 ביום!
את לא תמותי את תגיעי לבית חולים
באותו הנושא: