90 תשובות
שאלה טובה
הם יודעים שזה פחות הוא יותר יקשה את התחרות על הבחורה
אנונימי
זה זול וזה לא יפה . תלוי עד איזו רמה אבל זה כן בסדר מדי פעם.
אני מעריכה אבל יותר בנות שמתלבשות צנוע יחסית
שואל השאלה:
^^^ אז בנות שמרגישות נפלא וביטחון עם הגוף שלהן בענייך הו כאחבה ? טוב לדעת
אנונימית
אני חושב שזה יותר כבוד עצמי מאשר סתם רוע...
שואל השאלה:
את רואה בגוף של נשים יפות זול ודבר לא יפה מרגיש לי כמו קנאה
אנונימית
להפך
נשים שמכבדות את עצמן יש להן ביטחון עצמי יותר גבוה
מניסיון אישי
אבל בלי קשר מה שהאנונימי אמר לדעתי בערך נכון
שואל השאלה:
אבל יש המון נשים איכותיות יפיפיות מצליחות ומכובדות
שמתלבשות חשוף למה בחול מפרגנים להם ממש ופה מקללים אותם ומתנהגים אליהם מגעיל ? פרימיטיביות ? דת ? קנאה ? ככה הדת מתייחסת לנשים ? כמו בית כלא
אנונימית
שואל השאלה:
המלאכית - התשובה גם בשבילך
אנונימית
בעיקר בגלל הדת אבל המון קנאה במיוחד מנשים
שואל השאלה:
בחול מפרגנים להן ופה יש אנשים שמכנים אותם זולות זה אפילו לא דת כנראה רק קנאה ישראלית טיפוסית, " העם הנבחר "
אנונימית
כי אם כל גבר יכול לראות הגוף שלה בלי להתאמץ זה מוריד כי אני גבר ויודע איך גברים חושבים אז פוסל אחת כזאת מה יש לה לחשוף את הגוף שלה חוץ מלחבר שלה איזו סיבה בדיוק צריך
אנונימי
קנאה קנאה וקנאה
ישראלים עם קנאי
אנונימית
שתתלבש חשוף מצידי עירומה כמה שהיא רוצה אם היא לא קשורה אליי מה אכפת לי אני יודע מה אני מחפש
אנונימי
לישראלים רבים ובעיקר לנשים כואב לראות נשים יפות גוף יפה מוציאות את כל הרעל שלהן אם היה להן אותו גוף היו עושות אותו דבר בדיוק
אנונימית
כי זה לא להתגאות
זו בושה וזנותי מאוד
זה מחפיץ את הגוף שלך, בדרך כלל זה לא יפריע לי אבל אף בן לא ריצה שבת הזוג שלו או הבת שלו תתלבש ככה הגיון פשוט אנחנו יודעים מה הם המחשבות של גברים אחרים
להתלבש חשוף זה לא בהכרח להרגיש טוב עם הגוף שלך והלתגאות בו זה הרבה פעמים סימן שהן לא מכבדות את עצמן
להתלבש חשוף כן מושך המון מבטים אז נגיד למישהו יפריע שבת זוג שלו תתלבש חשוף כי הוא יראה מלא גברים שמסתכלים עליה בצורה סוטה
שואל השאלה:
קיצור כמו שאמרו פה נטו מקנאה ובורות
אנונימית
לי זה תלוי עד כמה היא לובשת חשוף אבל כל עוד זה נותן לה ביטחון מי אני שאגיד לא.
~דניאל~
^^^מה קשור קנאה ובורות חיים שלי
שואל השאלה:
קשור חיים אם אנשים כואב להם שלנשים יש גוף יפה והן מתלהבות ממנו זה קנאה, למה בורות ? כי רוב התגובות פה אין להם קשר למציאות
אנונימית
^^אין שום קשר לקנאה
יש מלא גברים שמפריע להם שנשים מתלבשות חשוף, הם גם רוצים ציצי ותחת לטענתך?
שואל השאלה:
אם הם לא היו מקנאים היו מפרגנים להם אבל שורף להם הנשמה מאמי שיש להם גוף יפה , וגברים מקנאים שגברים אחרים מסתכלים ויש להם תחרות ברור
אנונימית
מפריע להם להסתכל על קצת מחשוף אבל על גברים בלי חולצה זה אף אחד לא אומר כלום
אם לא מכסים משהו הוא מתקלקל ומקבל עובש וגם מהזבובים שעולים עליו
אנונימי
שואלת השאלה
פעם שהייתי חסרת ביטחון התלבשתי חשוף כמה שיכולתי
כדי שגברים ייסתכלו עליי ועוד כל מיני דברים
ולאט לאט העלתי את הביטחון שלי כי ראיתי שכל הסוטים באים אליי ולא גברים נורמליים
וגם כי הבנתי שהכי יפה זה צנוע
וזה לא בית כלא
טוב לי צנוע חחח
^^^^^^תנסי לחשוב בהגיון אל תשני נושא.
יש גברים שאין להם בת זוג שמפריע להם שבנות מתלבשות חשוף. את טוענת שהם מקנאים. עד כה הבנת הכל?
אני שאלתי מה הסיבה שאת טוענת את זה.
ומה לגבי הורים? אמא ואבא שלי לא מתים על זה שאני לבושה חשוף, את אומרת הם מקנאים בי?
שמעדיפים שתהיה חשופה - לא טוב לכן
שמעדיפים שהיא לא תהיה חשופה- גם לא טוב לכן.
מה אתן רוצות לעזעזל
אנונימי
שואל השאלה:
מלאכית - אם עשית את זה בשביל אחרים זה חוסר ביטחון עצמי, נשים שעושות את זה בשביל עצמם ויש להם גוף המהמם והם מראות אותו כי הן מרגישות ביטחון וטוב עם הגוף שלהן צריך לפרגן להם לא לקנאות בהם ולהגיד להם דברים מגעילים
אנונימית
אנונימי
כל אחת ודעתה
אני אישית אוהבת ללכת צנוע
לא צנוע מידי ולא חשוף
פשוט בצורה שמכבדת ולא חושפת את הגוף שלי
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה אבל צריך לדבר יפה לבחורות
לא אומרים ליד בנות חרמנות וכל מיני דברים כאלה
זה לא נעים בשיט
^^^את יכולה לענות לי על השאלה אבל אם את ככ בטוחה בדעה שלך?
וזה שאת אישית חושבת שלמישהי יש גוף יפה לא אומר שהיא חושבת ככה
וזה לא רק מחוסר ביטחון זה גם מחוסר כבוד עצמי
בשביל עצמי עשיתי את זה
אני לא עשיתי את זה בשביל אחרים
אני מאוד אוהבת ללכת צנוע
גם ככה מאז שהתחלתי ללכת צנוע הכרתי חברים והרבה!
חברים אמיתיים
בחורים נורמלים
וגם יותר כיבדו אותי
יש יותר מידי נשים חושפניות שעושות את זה בשביל אחרים נטו האמת
אנונימי
שואל השאלה:
אממ כן צודקת
אנונימית
למי אמרת צודקת?
שואל השאלה:
המלאכית שלי - אני הולכת ממש חשוף מכבדים אותי ממש ויש לי המון חברים ובחורים נורמלים אין לי לי צורך להסתיר את עצמי אין משהו רע בגוף שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי לך צודקת על זה שאמרת שהוא מדבר לא נעים
אנונימית
אני פשוט יכולה להגיד לך שמאז שאני אישית מתלבשת יותר צנוע חברים יותר מכבדים אותי לא יודעת איך להוכיח לך את זה
עברתי מלא הטרדות שהייתי עם חשוף וכאילו חשבו שאני "נותנת"
ומאז אני לא נותנת יותר ומתלבשת פחות חשוף מכבדים אותי ויודעים שבי לא נוגעים בלי רשות
מבינה תכוונה? אני לא אומרת שזה בסדר מה שקורה בעולם שזה ככה
אבל יש הבדליפ
אישית יש לי ידידה שמתלבשת נורא חשוף
זה כבר מרגיש שהיא לא מכבדת את עצמה
ובאמת יוצא לי להסתכל עליה ולא לקנא בחבר שיהיה לה אלא להגיד מסכן החבר שיהיה לה
לרוב שמסתכלים על בחורות שמתלבשות בצורה כזאת
חשופה מידי לא אחשוב עליהן בתור בת זוג לעתיד אולי יותר משהו של יזיזות או משהו לילה
כי זה ירגיש שהיא יותר קלה להשגה
פרימטיביות נקודה ,אני אישית חושבת שלכל אחת מותר להתלבש איך שהיא רוצה אבל מה שכן יש מקומות שלדעתי עדיף להתלבש צנוע ושאני אומרת צנוע אני לא מתכוונת לשמלה או חצאית פשוט מכנס נורמלי וחולצה נורמלית לדוגמא: בית ספר ,בית כנסת,ראיון עבודה ועוד
שואל השאלה:
את יודעת כמה נשים דתיות מוטרדות ונאנסות ? או כאלה שלא מתלבשות חשוף שלא ישמע מדברייך שזה הצדקה לאלימות נגד נשים ואני לא מאמינה שזה הכוונה שלך, בכל מקרה גם אותי מכבדים מאוד ומפרגנים לי על הגוף
אנונימית
איך את יודעת שמכבדים אותך?
שואל השאלה:
איך אתה יודע שמכבדים אותך ?
אנונימית
את מדברת אליי? כי אני כמעט בטוחה שאני בת
ושאלתי כי אמרת לפחות פעמיים שמכבדים אותך רציתי לדעת אם יש לך סיבה מיוחדת לחשוב ככה
ברור שאני יודעת
אבל לפי דעתי פחות נאסות (גם הרבה לצערי אבל פחות)
זה יותר האלה שמתלבשות חשוף
משמעותית.
ואני רואה את זה
וחוץ מזה איך את יודעת שהם מכבדים אותך ולא מדברים עלייך מאחורי הגב על הגוף שלך? על כל מיני דברים בו?
שואל השאלה:
כן ולא יודעת מה את
שאלת
אותי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מחקרים מוכיחים שאין קשר בין לבוש להטרדות ואני ראיתי המון נשים דתיות שנאנסו והוטרדו וחילוניות לא הצדקה זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
איך את יודעת שמכבדים אותך ?
אנונימית
תראי במאה אחוז לא
אבל יש שיפור
הם לא נוגעים בי בלי רשות
הם לא מדברים על האיברים שיש בגוף שלי
הם לא מעיזים פתאום להגיד לי שאני כןס*ית
כאילו הבנת
לפני זה כל מילה שנייה שלהם היה את המילה כןסי*ת
זה דוחה
אני חושבת שיש אנשים שיחשבו שבנות שחושפות את הגוף שלהן זולות
ויש כאלה שיאהבו את הביטחון הזה
אני אישית מתלבשת די צנוע ומאוד מכבדת את עצמי ואת הסביבה וזה משהו שממש מושך הצניעות הזאת
יש כאלה שנמשכים ליותר חשוף ויש כאלה שנמשכים ליותר צנוע...
^^^לא אמרתי שאני יודעת באמא שלך די לשנות נושא
אני לא זאתי שמשתמשת בזה שמכבדים אותי כמשהו שיתמוך בטענה שלי.

ואני מכירה מלא בנים שכאילו מכבדים את ידידות שלהן ובתכלס מדברים עליה ועל כמה שהם מסתכלים עליה, מאוננים עליה ורוצים לזיין אותה.

לא יודעת באיזה הקשר אמרת שמכבדים אותך אבל בנות שמתלבשות חשוף כן יכול לגרור לדיבור כזה מידידים שלהם.
בטח שלא אומרת שזאת אשמתן של הבנות אבל זה כן יכול להוביל לזה
את צודקת ^
ידידים שלי מדברים על בנות חצי ערומות מאחורי הגב
וכאילו ואו
זה מזעזע
שואלת השאלה
את בטוחה שמכבדים אותך ולא מתקרבים אלייך רק בגלל שאת כעיקרון קלה יותר
בגלל איך שאת מתלבשת?
לא מעניין אותי האמת שתלבשו מה שבאלכם
כן שומעת הייתי בטיול כיתה פעם פתאום אני שומעת כמה בנים מדברים על ילדה מהכיתה והם חופשי התחילו לדבר על איך שגדל לה הציצי ואני הרגשתי ככ רע בשבילה אם היא הייתה שומעת את זה
כי זה עושה תבחורה יותר זולה וזה דוחה אני בת ובחיים לא לבשתי חשוף
זה נוראי
אני עוד שנייה בכיתי מהדיבור הזה
לפעמים באנלי לומר להם איך הם היו מרגישים אם היו מדברים ככה לאחות שלהם או לחברה שלהם או לאמא
בחיי
מה הבעיה לא הבנתי...את רוצה שכולן יתלבשו חשוף? או שכולם יסכימו איתך? זה לא יקרה יש כאלה ויש כאלה
אני לא חושב שלהתלבש כמו ז!נה זה להרגיש טוב עם עצמך
אנונימי
כאילו למה צריך להתלבש חשוף בכלל? מה זה עושה לך ואיך זה תורם? סבבה את מרגישה שהגוף שלך יפה אין בעיה אבל לא בהכרח חייבים להשוויץ כאילו...
מה הבעיה ב"להשוויץ" בו?
הייתה לי חברה שהיא לא אהבה את הגוף שלה והסתכלה על בנות אחרות שנראות ככה וככה והרעיבה את עצמה ועשתה הכל כדי להיראות כמוהן כדי לקבל יותר תשומת לב
להשוויץ זה לצומי עדיף להיות צנוע (לדעתי)
לא בקטע רע על חברה שלך אבל בנות שמתלבשות חשוף לא אחראיות לבעיות של אחרים.
וכן חלקית מסכימה איתך אבל להתלבש חשוף זה לא בהכרח בשביל תשומת לב
יש כאן מישהי שכתבה שהיא עשה את זה בשביל תשומת לב
את צודקת בזה שזה לא אחריות של הבנות האלו אבל אני אומרת כאילו למה לא להתלבש צנוע וזהו?
חוץ מזה גם כל בן שיעיף מבט למחשוף של בת הבת תחשיב את זה כהטרדה ככה זה היום...
^לא? יצא שגברים התסכלו בציצי או בתחת שלי אני לא רואה את זה כהטרדה קורה שמעיפים מבט זה אינסטינקט. כמו שיש מלא בנות שמסתכלות על התחת של אחרות.
ועל "למה שלא להתלבש צנוע"- יש בנות כמוני שזה הטעם שלהן. אני לא מתלבשת חשוף ברמה מוגזמת אבל זה כן הטעם שלי ושאני מסתכלת על בגד חשוף אני לא חושבת על כמה תשומת לב אני אקבל אני חושבת על כמה שהבגד יפה
יש כאלה ויש כאלה שוב, זו דעתי. להתלבש חשוף יכול להיות פחות/יותר מושך בעיני אנשים כל אחד והדעה שלו
אני חושבת שלהתלבש צנוע יותר מושך...
לגביי ההטרדה את אולי לא לוקחת את זה כהטרדה אלא כמחמאה אבל יש כאלו ויש כאלו
לא אמרתי שאני לוקחת את זה כמחמאה?
ומי שמתלבשת חשוף אמורה לדעת שיש מצב שיסתכלו לה על הציצי או משהו כי זה מושך את העין.
וזאת לא הטרדה זה קורה גם עם בנות שלובשות טייץ וזה
אז היא רוצה שיסתכלו לה על האיברים הפרטיים...
זתומרת צומי לא?
מתי כתבתי שהיא רוצה את זה?
זה לא משהו נעים שמסתכלים עלייך ככה, אמרתי שמי שמתלבשת חשוף יודעת לקחת בחשבון שיסתכלו. זה לא הופך את זה לסיבה שלה
אם הן לוקחות את זה בחשבון ובכל זאת לובשות חשוף זה סימן שכן. הן רוצות שייסתכלו
ואם זה לא נעים אז למה שתילבשי חשוף כאילוו חחח
כי אני רוצה להתלבש יפה? כמו שכבר אמרתי, זה הטעם שלי אני לא אלבש משהו שאני לא מוצאת כיפה.
אם הן לוקחות את זה כבוגרות ועדיין לובשות זה סימן שהן יודעות שזה לא אישי ויודעות שהן מסוגלות להתעלם ממבטים.
יש דברים צנועים שהם יפים...
^^^לא מתכוונת להתלבש מכוער כי יש כמה שמסתכלים, אינססטינקט טבעי וגם אם לא נעים לי לשניה אני אמשיך כרגיל כי זה לא אישי אליי
^^לטעמך? אני לא מצליחה למצוא דברים מסויימים יפים זה נטו עניין של טעם.
אם אני אגיד לך שמה שגותיות וילדות אימו לובשות זה יפה את תלבשי?
אם אני יחשוב שזה יפה אז כן. אבל לא בגלל שאץ אמרת לי
שואל השאלה:
גברים שמדברים על בנות ככה מאחורי הגב הם חלאות אדם לא בקשר ולא מכירה גברים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
צריך לפרגן לנשים כאלה לא לקנאות בהם יש יותר מדי קנאים בישראל וזה מצער
אנונימית
כי הם לא מסוגלים לשמור על המכנס סגור
בנות תתלבשו איך שבא לכן
לדעתי בכלל כל התרבות הזו של הזוגיות והלבוש החשוף והמסיבות והפמיניזם נוראית
לפרגן להן על מה? שהן מתלבשות חשוף?
^ לא צריך לפרגן, צריך להוקיע את התרבות המגעילה הזו מהעולם