12 תשובות
לא, יש פשוט בגדים ספציפים שנראים טוב ולפעמים הם יותר חשופים
כי הן רוצות
זה מרגיש להם חופשי
כי זה יפה
כי אני יכולה.
כי לפעמים באלי לבטא עצמי אחרת
כי למה לא?
אני אישית אוהבת ללבוש חשוף כי 1- אני אוהבת את הגוף שלי וגאה בו ו2- אני אוהבת אופנה וללבוש בגדים שאני חושבת שהם יפים, ואני שמה קצוץ על אם זה חשוף או לא ואם אנשים חושבים שזה לא יפה או זנותי :)
למרות שעדיין יש לי טאקט ואני לא אלבש חשוף נגיד במקומות כמו בני ברק , או באירועים עם המשפחה המורחבת כי זה פשוט זלזול ברגשות של אחרים
אני אישית אוהבת ללבוש חשוף כי 1- אני אוהבת את הגוף שלי וגאה בו ו2- אני אוהבת אופנה וללבוש בגדים שאני חושבת שהם יפים, ואני שמה קצוץ על אם זה חשוף או לא ואם אנשים חושבים שזה לא יפה או זנותי :)
למרות שעדיין יש לי טאקט ואני לא אלבש חשוף נגיד במקומות כמו בני ברק , או באירועים עם המשפחה המורחבת כי זה פשוט זלזול ברגשות של אחרים
כי נוח להן, אוהבות את זה, הן מרגישות יותר טוב עם הגוף שלהן.
יש מלא סיבות ללמה ללבוש חשוף, אבל תגדיר לאיזה חשוף אתה מתכוון?
חולצת בטן? לא יודע אולי זה הסטייל שלה ללבוש חולצות כאלה?
ביקיני וכו'?
בגד ים..
יש מלא סיבות ללמה ללבוש חשוף, אבל תגדיר לאיזה חשוף אתה מתכוון?
חולצת בטן? לא יודע אולי זה הסטייל שלה ללבוש חולצות כאלה?
ביקיני וכו'?
בגד ים..
אם יש גוף יפה וזה גורם לך להרגיש טוב אז למה לא?! (כמובן יש גבול לכמה חשוף...)
כי הן אוהבות את זה
בא להן
כי למה לא ? חחח
באותו הנושא: