7 תשובות
את האנשים האיכותיים ששווה להכיר זה לא מרתיע.
תאמיני לי שעדיף להתחיל מגיל מאוחר
תאמיני לי שעדיף להתחיל מגיל מאוחר
אני גם ככה, יש המון אנשים שמעריכים את זה
אל תנסי להיות כמו כולם. זו מי שאת
אל תנסי להיות כמו כולם. זו מי שאת
את לא צריכה להיות מעשנת ושותה, וגם אם את מעשנת ושותה את לא חייבת להיות ילדה סוציאלית שיוצאת לכל מסיבה שיש. אני מעשן ושותה ממש לפעמים עם חברים, רוב הזמן לבד, אני לא רואה סיבה לשתף אנשים במה שאני עושה ביום יום שלי, את יכולה לעשות אותו דבר או שלא, זאת בחירה שלך.
שואל השאלה:
אני מרגישה שאף אחד לא רוצה להתחבר איתי אבל
אני מרגישה שאף אחד לא רוצה להתחבר איתי אבל
אנונימית
שואל השאלה:
כולם יוצאים למסיבות כל שבוע ואני פעם אחת לא יצאתי אפילו
כולם יוצאים למסיבות כל שבוע ואני פעם אחת לא יצאתי אפילו
אנונימית
אני בדיוק ככה, וגם הרבה חברות שלי
זה לא אמור להרתיע אף אחד, לשתות ולעשן זה לא דבר שצריך להתגאות בו, מי שזה מרתיע אותו סתם מוזר
תעשי מה שאת אוהבת
זה לא אמור להרתיע אף אחד, לשתות ולעשן זה לא דבר שצריך להתגאות בו, מי שזה מרתיע אותו סתם מוזר
תעשי מה שאת אוהבת
כנל, לפעמים אני יוצאת יש אנשים שפשוט לא אוהבים
באותו הנושא: