7 תשובות
אם את רוצה את לא חייבת להגרר אחריהם
למה את עושה מזה כזה סיפור? את רוצה תפתחי את לא רוצה אל תפתחי
ואת לא חייבת לעלות תמונות הרבה אנשים לא מעלים
לבנות האיכותיות באמת אין אינסטגרם..אני מבינה שאת ילדה שלא עברה את גיל 16, כשמתבגרים מבינים שאינסטגרם זה לא הכל בחיים, הלוואי ולי היה את האומץ למחוק אותו
קודם כל אינסטגרם לא חייב להיות בשביל להעלות תמונות של עצמך. אני אישית מעלה לשם ציורים ואני עוקבת אחרי עמודים של אומנים ובנות עם סגנון לבוש שאני אוהבת בעיקר..
דבר שני- אל תעשי משהו שאת מרגישה איתו לא בנוח, מה שאחרים אומרים לא שווה את זה. אם להרגיש שלמה עם עצמך אומר להיות חננה אז הלוואי שכולנו נהיה חננות.
דבר שני- אל תעשי משהו שאת מרגישה איתו לא בנוח, מה שאחרים אומרים לא שווה את זה. אם להרגיש שלמה עם עצמך אומר להיות חננה אז הלוואי שכולנו נהיה חננות.
שואל השאלה:
liush
אני בת 16 וחצי
liush
אני בת 16 וחצי
אנונימית
מה קשור חננה
אינסטגרם זה לא הכל בחיים וסליחה אם לא מעניין אותי מה זאתי אכלה ואיפה היא נמצאת.
אינסטגרם זה לא הכל בחיים וסליחה אם לא מעניין אותי מה זאתי אכלה ואיפה היא נמצאת.
באותו הנושא: