התחברות הרשמה

זה רק אני או שהאחות הגדולה מרגישה סאחית?

6 במאי 2018, 21:05
משפחהאחיםמתנות    
4 תשובות
האח הגדול תוכנית של סאחים מתים
אנונימי
יש לה דיבור מעמבן
ס
סבתא ימימה(יודעת ורואה הכל)
סאחית אש מה הם שינו את זה
C
Child Of God
חחח תכלס
ה
הבנתם?
באותו הנושא:
קטילה ל"מה את בצופים? איזה סאחית"
תקשיבו, באמת שהאחות הגדולה שלי הורסת לי את החיים.
מה רע בלהיות סאחית?
מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מה זה סאחית במילים פשוטות?
אני אשכרה בכיתה יב והבנות בכיתה שלי לא בקשר טוב איתי בגלל שאני "סאחית" (המשך בפוסט)
מה זה סאחית? אמרו לי "בכל חבורה צריכה להיות סאחית שתשמור" מה זה אומר?
אחותי אמרה לי (לא יודע למה לי ולא לאחותי הגדולה) שהיא מרגישה...
מה זה סאחית?
מרגישה מאוימת ובתחרות עם אחותי הגדולה
מה זה סאחית? (קצר)
מה זה סאחית כאילו אם אמרו לי שאני נראת סאחית זה אומר שאני נראת אחת ששותה וזה או אחת שלא?