21 תשובות
לא אני,אבל יש לי בת דודה שהיא חצי אתיופית וחצי הודית
שואל השאלה:
"בדיקת ההריון וכו'" - איך מקבלים את זה במשפחה כשיש בנות דודות כהות? זה נושא? הצבע עור הופך להיות נושא במשפחה?
"בדיקת ההריון וכו'" - איך מקבלים את זה במשפחה כשיש בנות דודות כהות? זה נושא? הצבע עור הופך להיות נושא במשפחה?
אנונימי
אני בצד האתיופי של המשפחה אז הצבע עור לא הפריע כי הרוב כהים גם ככה
שואל השאלה:
אני עצמי נחשב מעורב (אשכנזי וספרדי), אבל אני חושב שיש משהו מאוד בוגר ויפה במשפחה מעורבת בין גזעים שיש להם מראה שונה.
יש משהו מעורר השראה כשרואים הורה שנראה בצורה אחת והילד שלו משלב את המראה שלו עם מראה קיצוני לכיוון אחר.
בתוך ליבי יש לי פנטזיה להתחתן עם אתיופית, וחלק מזה זה בגלל שאני יודע שהילדים שלי יהיו שחרחרים.
פעם, אף על פי שהייתי דלוק על בנות אתיופיות, היה מרתיע אותי שהילדים שלי ייצאו שחורים.
אבל בתקופה האחרונה ראיתי סרטונים ממשפחות מעורבות, והצלחתי להתגבר על זה, וזה נראה לי כל כך מתוק.
לכן, אם מישהו יודע איך הילדים עצמם מרגישים, זה מידע שישמח אותי.
אני עצמי נחשב מעורב (אשכנזי וספרדי), אבל אני חושב שיש משהו מאוד בוגר ויפה במשפחה מעורבת בין גזעים שיש להם מראה שונה.
יש משהו מעורר השראה כשרואים הורה שנראה בצורה אחת והילד שלו משלב את המראה שלו עם מראה קיצוני לכיוון אחר.
בתוך ליבי יש לי פנטזיה להתחתן עם אתיופית, וחלק מזה זה בגלל שאני יודע שהילדים שלי יהיו שחרחרים.
פעם, אף על פי שהייתי דלוק על בנות אתיופיות, היה מרתיע אותי שהילדים שלי ייצאו שחורים.
אבל בתקופה האחרונה ראיתי סרטונים ממשפחות מעורבות, והצלחתי להתגבר על זה, וזה נראה לי כל כך מתוק.
לכן, אם מישהו יודע איך הילדים עצמם מרגישים, זה מידע שישמח אותי.
אנונימי
מה בדיוק מרתיע בזה שהילדים שלך יצאו שחורים?!
דאפק
דאפק
שואל השאלה:
חלילה, אין בזה שום דבר בעייתי.
אבל זה לא אומר שאין התמודדות מחמת היותם חצי אתיופים.
חלילה, אין בזה שום דבר בעייתי.
אבל זה לא אומר שאין התמודדות מחמת היותם חצי אתיופים.
אנונימי
רואה
שואל השאלה:
רואה מה?
רואה מה?
אנונימי
רק כאלה שהם לא אתיופים מתעסקים בזה יותר מדי.
שואל השאלה:
האלו שהם לא אתיופים, חלקם מתעסקים בזה פה ושם כדי לייצר גזענות.
פסילה פה ופסילה שם. ועיקום אף פה ועיקום אף שם.
לכן טוב שקמים כאלו שאינם אתיופים שנותנים קונטרה למצב הזה.
דבר שני, יש לי ידידה המתקרבת לכדי חברה שהיא אתיופית.
אז מותר לי לדעת שבמקרה שדברים מתקדמים לאן זה הולך
האלו שהם לא אתיופים, חלקם מתעסקים בזה פה ושם כדי לייצר גזענות.
פסילה פה ופסילה שם. ועיקום אף פה ועיקום אף שם.
לכן טוב שקמים כאלו שאינם אתיופים שנותנים קונטרה למצב הזה.
דבר שני, יש לי ידידה המתקרבת לכדי חברה שהיא אתיופית.
אז מותר לי לדעת שבמקרה שדברים מתקדמים לאן זה הולך
אנונימי
אמ.. אני אבא שלי רוסי וטריפולטאי ואמא שלי אתיופית
ולא הבנתי למה שתתחתן עם אתיופית בשביל הילדים?
אנשים מתאהבים מסיבה כלשהי במהלך החיים
לא בשביל לחשוב על אני רוצה ילדים מעורביםר ז אני אתחתן איתה
מה עובר עליך
ולא הבנתי למה שתתחתן עם אתיופית בשביל הילדים?
אנשים מתאהבים מסיבה כלשהי במהלך החיים
לא בשביל לחשוב על אני רוצה ילדים מעורביםר ז אני אתחתן איתה
מה עובר עליך
אנונימית
שואל השאלה:
^אנונימית
האמת היא שיש לי ידידה אתיופית שהקשר איתה מתחזק.
הנושא של ילדים הוא לא הדבר שעומד מול עיניי, אבל הוא נקודה שאי אפשר להתעלם ממנה.
בסוף, לצערי בהרבה משפחות לא יקבלו בצורה טובה את זה שחלק מהנכדים צבועים בצבע כהה מדי.
זה לא שלי אישית יש בעיה עם זה, ואולי אפילו אוהב את זה אף יותר, אבל היחס עלול להיות מכוער שידרוש ממני, ממנה ומהם מחירים מיותרים. ולכן אשמח לדעת מראש איך מקבלים דברים כאלו וכיצד מתמודדים כשהסביבה האישית שלי מדי גזענית בשביל לקבל דברים כאלו בצורה טובה. וכן זה מסב לי צער העבודה שהיא גזענית מדי, אבל אני מודע לזה.
^אנונימית
האמת היא שיש לי ידידה אתיופית שהקשר איתה מתחזק.
הנושא של ילדים הוא לא הדבר שעומד מול עיניי, אבל הוא נקודה שאי אפשר להתעלם ממנה.
בסוף, לצערי בהרבה משפחות לא יקבלו בצורה טובה את זה שחלק מהנכדים צבועים בצבע כהה מדי.
זה לא שלי אישית יש בעיה עם זה, ואולי אפילו אוהב את זה אף יותר, אבל היחס עלול להיות מכוער שידרוש ממני, ממנה ומהם מחירים מיותרים. ולכן אשמח לדעת מראש איך מקבלים דברים כאלו וכיצד מתמודדים כשהסביבה האישית שלי מדי גזענית בשביל לקבל דברים כאלו בצורה טובה. וכן זה מסב לי צער העבודה שהיא גזענית מדי, אבל אני מודע לזה.
אנונימי
לול כהה מדי? אתה יודע שאתיופים הם לא שחורים כמו הסודנים והסומלים והקנים?
רובם בצבע חום נוטה למוקה..
וגם הצבע שלהם לרוב לא רואים את זה בילדים בכלל כאילו. אל תשכח שיש גם הורה אחד לבן
גם אם תיקח את האדם הכי שחור בעולם ואת האדם הכי לבן בעולם ותעשה מהם ילדים הילד לא יתפוס את הצבע של השחור, הוא יהיה מעורבב.
רובם בצבע חום נוטה למוקה..
וגם הצבע שלהם לרוב לא רואים את זה בילדים בכלל כאילו. אל תשכח שיש גם הורה אחד לבן
גם אם תיקח את האדם הכי שחור בעולם ואת האדם הכי לבן בעולם ותעשה מהם ילדים הילד לא יתפוס את הצבע של השחור, הוא יהיה מעורבב.
אנונימית
הוא סתם מנסה להוציא ילדים שאחד ההורים שחור והשני לבן כילדים מסכנים
שואל השאלה:
את אתיופית?
את אתיופית?
אנונימי
כן
שואל השאלה:
אני ממש לא מנסה להוציא ילדים כאלו כמסכנים.
אבל אני גדלתי במשפחה אשכנזיה עם סביבה שאחוז גבוה ממנה אשכנזי, ואני יודע שלצערי יש גם עין עקומה על אתיופים, ואני יודע שיכולים להיות לזה מחירים.
אני לא חושב שיש בעיה בזה שאני מברר קודם ועוסק בנושא הזה קודם.
אני בטוח שאם יקבלו את הכישורים מאמא שלהם הם מסודרים לחלוטין, אבל עדיין אין בעיה בלדעת גם מה המחירים לכל דבר.
אני ממש לא מנסה להוציא ילדים כאלו כמסכנים.
אבל אני גדלתי במשפחה אשכנזיה עם סביבה שאחוז גבוה ממנה אשכנזי, ואני יודע שלצערי יש גם עין עקומה על אתיופים, ואני יודע שיכולים להיות לזה מחירים.
אני לא חושב שיש בעיה בזה שאני מברר קודם ועוסק בנושא הזה קודם.
אני בטוח שאם יקבלו את הכישורים מאמא שלהם הם מסודרים לחלוטין, אבל עדיין אין בעיה בלדעת גם מה המחירים לכל דבר.
אנונימי
וואי אחי אתה חופר אחושרמוטה נשמע כמו ילד מסכן
אנונימית
שתביא את הילדים תדבר עם המשפחה שלך(אפילו לפני) ,אם הם לא מקבלים את זה תרחיק מהם את הילדים שלך
שמביאים ילדים תמיד צריך להשים אותם במקום הראשון
שואל השאלה:
צודקת.
אני חושב שאמא שלי תתעלף עוד לפני השלב של הילדים.
אבל לדעתי, אמא שמתעלפת מכלה אתיופית, תהיה על סף התעלפות מעוד המון סוגים של כלות.
ואם לא טוב לה, היא לא צריכה להיות בקשר עם הנכדים השחרחרים שלה, והם יקבלו מחמאות על יופיים בלא שהיא תזכה ליהנות ממנו.
צודקת.
אני חושב שאמא שלי תתעלף עוד לפני השלב של הילדים.
אבל לדעתי, אמא שמתעלפת מכלה אתיופית, תהיה על סף התעלפות מעוד המון סוגים של כלות.
ואם לא טוב לה, היא לא צריכה להיות בקשר עם הנכדים השחרחרים שלה, והם יקבלו מחמאות על יופיים בלא שהיא תזכה ליהנות ממנו.
אנונימי
באותו הנושא: