12 תשובות
שואל השאלה:
השאלה היא גם לאתיופים וגם לאתיופיות
אנונימית
לא
לא
אנונימית
כן כולל משפחה
כן, אבל הם משפחה.
די נחמדים הם גרים בברוקלין ובדירות די גרועות אבל היחס אליהם די שונה
אנונימי
שואל השאלה:
מזא יחס שונה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם מדברת עם שתי בנים ובת
חמודים אנחנו צוחקים על דברים של אתיופים חח והם יודעו שיש אתיופים יהודים (חוץ מאחד הבנים)
אנונימית
היחס מהיהודים שם, אז רוב האתיופים מסתובבים עם כולם כבר.
אנונימי
שואל השאלה:
איך היהודים הלבנים שם מתייחסים לאתיופים היהודים שם?
היהודים הלבנים שם גם בקבוצות לא?
אנונימית
שואל השאלה:
בטח המשפחה לך מסתובבים עם אתיופים/לבנים נוצרים נכון?
אנונימית
לא, היהודים הפורמים/מסורתיים מאוד מאוד נחמדים.
אבל החרדים די לא נחמדים, אבל עדיין מנסים לקבל אותם והם מקבלים הרבה גזענות/אנטישמיות.
אבל שוב, הם מסתובבים עם כולם הם לא חוסכים בזה.
אבל, ההורים שלהם ממש קשים איתם בנושא של להתחתן עם יהודייה.
אנונימי
עם אתיופיות מגרמניה ואוסטרליה
ודודים שלי שבאתיופיה וארצות הברית