11 תשובות
אני
שואל השאלה:
^מה החצי השני?
^מה החצי השני?
אנונימי
פרסי
למה אתה שואל
סתם מסקרנות מענין אותי לדעת
סתם מסקרנות מענין אותי לדעת
כי הוא אתיופי חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אתיופי.
זה מעניין אותי כי אני חושב שיש בזה משהו יפה שאנשים ככה הולכים לפי הלב ולא לפי הסטיגמה.
ily^ איך קיבלו את זה בצד הלא אתיופי שלך?
אני לא אתיופי.
זה מעניין אותי כי אני חושב שיש בזה משהו יפה שאנשים ככה הולכים לפי הלב ולא לפי הסטיגמה.
ily^ איך קיבלו את זה בצד הלא אתיופי שלך?
אנונימי
פשיי איזה נימוק
אנונימית
אני יודע שהמשפחה בצד הלא האתיופי שלי לא עפים על אבא שלי (אתיופי) בגלל יותר המעשים שהוא עשה פחות בגלל שהוא שחור אבל אני חושב שבהתחלה לא אהבו אותו סבתא שלי גם קצת גזענית היא רוסיה כזאת קשה לה לקבל שונה וגם היא בת 90 אבל היא התרגלה כבר כי אני אתיופי ואין מה ךעשות וגם דודה שלי היא פרימיטיבית כזאת אני בטוח שהיא אצרה לאמא שלי כמה וכמה פעמים על אבא שלי ועד היום דודה שלי צוחקת איתי על אנשים שחורים אבל אותי היא אוהבת כי אין מה לעשות
אבל כל השאר בצד הלבן שלי ממש סבבה עם זה הם לא ממש מתייחסים לזה שאני אתיופי
אבל כל השאר בצד הלבן שלי ממש סבבה עם זה הם לא ממש מתייחסים לזה שאני אתיופי
שואל השאלה:
^ily תודה על התשובה.
שפכת קצת אור על הנושא שהוא חשוב ויש לו השלכות.
תודה!
^ily תודה על התשובה.
שפכת קצת אור על הנושא שהוא חשוב ויש לו השלכות.
תודה!
אנונימי
אתה, תשאל את אמאשך
שואל השאלה:
סליחה אבל לא הבנתי
סליחה אבל לא הבנתי
אנונימי
באותו הנושא: