2 תשובות
שואל השאלה:
זה חוקי בכלל לעשות חמישים אחוז מבגרות רק על נוכחות?
תבקשי את זה למרות שזה לא בעיה שלהם איפה שאת גרה את בחרת ללכת ללמוד שם.
ככה הם יכולים לומר לך.
קחי אחראיות אם ה50 אחוז האלה חשובים לך ואת יודעת אם את לא מגיע בכלל יהיה לך 0.
תשקיעי מעמץ ותלכי פעם ב.. ככה לפחות יהיה לך 50 אחוז.
את יכולה לבקש ולראות מה יגידו אבל אין ממש מה לעשות.
אני לא לומדת שישי למזלי אני למדתי שישי ביסודי זה נוראי הייתי גם בית ספר רחוק