7 תשובות
יחסית
לא בעייתי, פשוט קצת מאתגר ולחוץ
די כן
כן
מיותר
אם לא טוב לך תעברי
אחרי חודש כבר תתאקלמי והכל בסדר
אחרי חודש כבר תתאקלמי והכל בסדר
לא נכון
באותו הנושא: